Sidor

fredag 3 juli 2015

semesterförvirring

Jag har precis gått på semester idag. Det borde vara en skön, härlig känsla. Men jag är rastlös och orolig och känner lite obehag. Jag känner stress över att ha det skönt och speciellt som det är fredag och det är underbart väder och jag hade velat vara tillsammans med folk. Sommaren är så gränslös och öppen på nåt sätt. Jag vill gå ut, men kan inte slappna av när jag gör det. När jag var ute och gick förut kände jag mig iakttagen och ensam.


Gud, Befria mig från rädslan för att känna mina känslor.
Visa mig hur du vill att jag ska vara istället.


Ringde min sponsor nu men kom på att hon är bortrest den här helgen.

Vill bara fly in i nåt socialt, eller en film, eller nåt som jag tror är bra.

Men det här är bra. Jag behöver vara ensam mer. I madrid förra året hade ag många såna här dagar, och jag hanterade det jättebra. Jag fokuserade på det jag hade och inte på det jag inte hade. Jag gjorde val och agerade.

Jag ska yoga lite för att slappna av och sen prata lite med lilla mig.

Hjälp mig att ge mig själv ömhet, humor, kärlek och respekt.

Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar