Sidor

onsdag 14 maj 2014

Nya gamla mardrömmar

Ett par gånger senaste tiden har jag drömt mardrömmar igen. De liknar de gamla på många sätt, men har oftare haft sexuella inslag. Jag drömmer inte att jag är med om något övergrepp, men jag flyr ifrån det. Annars är de mycket lika mina tidigare. Det finns någon, eller några, som vill mig illa, som ibland vill alla illa. Jag försöker komma därifrån eller få hjälp av någon men de jag möter är alla inblandade. Varje gång jag tror att jag ska komma undan så slås mina ben undan igen och jag är tillbaka.
Sist vaknade jag när jag skrek för full hals "JAG VILL INTE!!!! JAG VILL INGENTING!!" till en man som antydde att han skulle lära mig och min kompis att tycka om vissa saker.
Jag tolkade det lite som att jag har haft sex igen fast jag inte vill och lilla jag skriker att jag inte vill, medan stora jag säger att jag måste. Måste vara till lags. Men jag är inte helt säker på att det är det. Jag gör mycket nytt nu och utmanar mina rädslor och det vore naturligt om mina försvarsmekanismer reagerar.
Behöver inte analyser så mycket mer just nu. För nu är jag trött och jag ska sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar