Sidor

tisdag 20 maj 2014

Svårt att vara stilla

Jag är ledsen. Vet inte riktigt varför och försöker att inte analysera. Men det är svårt. jag vill alltid veta varför med allt, så när jag får upp starka känslor är det väldigt svårt för mig att låta dem bara vara.
Jag är trött också. Har varit det hela dagen. Det tar mycket energi att vara i en ny miljö där jag konstant får gå emot mina rädslor. Får ju träna mycket och utvecklas, men det tar mycket energi varje dag.
Så trött.

Nu har jag suttit de senaste 5 min och bara stirrat. Känner liksom en rastlöshet och en vilja att "göra något" samtidigt som jag är helt slut. Om inte annat så vill jag äta. Även om jag egentligen är mätt...
Har sagt det förut och säger det igen. Jag ska gå på ett möte för overeaters anonymous.

Men just nu ska jag göra ingenting. Kanske läsa lite i min stegarbetsbok bara...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar