Sidor

lördag 20 februari 2016

Samtal med lilla mig

Hej, mår mår du?

Jag är lite trött. Och lite rädd. Känns som jag bara gör fel hela tiden. Känns som jag är fel.

Jag vet. Det är svårt just nu. Jag gör så gott jag kan. Det här är nog en av de mest prövande situationerna vi varit i en så länge. Eller inte själva situationen. Men att göra annorlunda i den. Vi håller ju på och lär oss vet du.

mmm.

Tänk på igår med Lisa. Att vi såg hur mycket som har hänt. Vilken kunskap vi utvecklat. Jag är så tacksam och glad att du pratar med mig så mycket nu. När du gör det så blir det lättare för mig.

ja, det känns bra för mig med. Men du lyssnar ju inte alltid.

Nej, jag vet. Jag är ledsen för det. Jag är inte så bra på det här än. Jag tränar och försöker och gör så gott jag kan. Jag lyssnar nu om det är något du vill prata om.

Ja, med honom. Det känns som om jag ofta inte får vara med då.

Tack för att du säger det. Jag vet att det är svårt. Jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar