Sidor

söndag 11 december 2011

Jag får må bra

På mötet idag delade jag om att jag känner mig lite förvirrad för att jag känner mig lugn och mår bättre. Att jag är rädd för att jag stänger av och inte riktigt vet hur jag ska hantera det. Efteråt sa min sponsor till mig att njuta av att det är ganska bra nu. Att jag ska försöka slappna av och låta det vara så. Om det kommer upp nåt så gör det. Jag tror att min förvirring också beror mkt på att hittills så har mitt tillfrisknande handlat mkt om att ta hand om sorgen, acceptera den och låta mig själv vara ledsen. Det har jag blivit bättre och bättre på och nu då när jag inte blir ledsen när jag känner efter så tror jag inte att det händer saker, jag har blivit så van att va ledsen och tagit det som ett tecken på att gör rätt. Nu måste jag förstå att det är ok att vara låta mig få vara glad också!


Vad jag än känner så är det rätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar