Sidor

fredag 7 oktober 2011

ny mardröm

Igår berättade jag för min sponsor om att jag kommit på att mina fruktansvärda mardrömmar handlar om mina försök att undvika mina rädslor genom att bli räddad av någon. Hon va imponerad av min insikt, och det är jag också.

Inatt drömde jag en ny mardröm olik de andra. Den här gången va den en kvinna som vill döda mig och min sponsor va med i drömmen och jag försökte skydda mig bakom henne men hon ville inte skydda mig riktigt och kvinnan hittade mig ändå. Jag vaknade mitt i och va skräckslagen, egentligen behövde jag gå på toa men jag vågade inte lämna sängen av rädsla att den här kvinnan skulle få tag i mig då, att hon stod i mörkret och väntade på mig. Fruktansvärt!

Det slog mig precis att det nog är första gången jag är rädd för en kvinna på det sättet. Alltid när jag är mörkrädd så ser jag män framför mig. Undra vad det betyder? Om det nu betyder nåt alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar