Sidor

onsdag 19 oktober 2011

Rastlös i tenta-p

Jag borde egentligen plugga nu. Jag har tenta imorn och på lördag, men jag bara kan inte. Ha inget fokus alls. Det rör sig för mycket i mig just nu. jag är lite småsjuk också så jag skyller på det och har kollat på film precis. Efter det kände jag mig piggare men nu så fort jag sätter mig igen så tappar jag fokus och gör allt annat än att plugga.

Jag va likadan igår och känner hur det liksom bubblar i mig. jag är liksom rastlös fast samtidigt väldigt trött. Skulle vilja sova och gå ut och springa på samma gång. Det är kanske inte så oväntat att jag känner mig kluven, men kluven på ett bra sätt. Ändå sedan jag fick ur mig den där ilskan i förrgår har jag känt såhär. Jag är fortfarande lite arg i mig och det känns som jag har gått över det där stadiet av sorg lite gran och är på väg in i något annat där nya saker kommer hända. Låter säkert lite flummigt men jag tror jag håller på att frigöra mig från delar av mina rädslor och min sorg så att jag kan gå vidare. Det känns iaf som att detta är början på den processen. Spännande!


Nu slog tröttheten över igen och jag tror jag måste sova lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar