Sidor

tisdag 16 augusti 2011

Födelsedag

Idag har jag firat min födelsedag. På riktigt!

Har haft en väldigt fin dag och lyckats njuta av det och slappnat av ganska bra också. På fixade jag finfrukost och styrde lite hemma. Sen va jag nere på stan en snabbis och riggade present till min pojkvän som fyller imorn. Efter det kom mamma och hennes man som hjälpte mig fixa tårtorna klart, käkade lunch och fikade med mormor. Jag kunde verkligen ta till mig att de kom hit och firade mig och ta åt mig kärleken. Fick t o m lite vibbar åt hållet man hade när man va liten och födelsedagen verkligen va nåt speciellt :)

Nu på kvällen har ett gäng kompisar varit här och det har varit väldigt trevligt! Jag kunde släppa mycket att prestationsångesten för att vara värd och tog till mig firandet och värmen från mina vänner. De tycker verkligen om mig :)

Min pojkvän som jobbar och inte kunde vara här idag va med lite ändå för han hade fixat blombud, gulligt!

En sån här födelsedag va det längesen jag hade. Den har varit toppen! Jag ska ta åt mig den bekräftelse jag fått idag på ett positivt sätt. Vet att det inte är bekräftelsen jag ska leva på, men ska tänka tillbaka på den här dagen och de rädslor jag gått emot för att fixa det. Och att jag har många fina msk omkring mig  som jag är värdefull för.

Den här dagen var jag värd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar