Sidor

söndag 7 augusti 2011

gropen

just nu mår jag inte så bra. Och det är konstigt för att vara söndag kväll. Jag brukar alltid känna mig ganska väl till mods efter ett möte. Men idag när jag kom hem hade jag 3 missade samtal från min pojkvän och ett mess där han undrade om jag hade haft sönder min mobil. Dessutom hade min pappa ringt. Och jag blev bara så trött och ledsen och irriterad. min pojkvän hade sen kommit på att jag ju har möte den här tiden, men han är bra på att glömma bort det. men jag va lite duktig och övergav inte mig själv när jag pratade med honom utan sa att jag va trött och inte så pratig.
Samtalet från pappa gäller att jag ska ringa ett par vänner till familjen för att bestämma när de ska komma och fira min födelsedag. Och när jag ringer till dom känner jag mig så himla usel. Bara förutsätta att de vill komma hit och fira mig när vi inte ses så ofta längre. Men de blev jätteglada och ska komma på lördag, men jag bara spelade glad och kunde inte ta till mig det alls.

Sitter nere i den där gropen där man inte ser någon mening. Där man inte ser något fint med sig själv. Bara slår på sig själv. Det är inte trevligt här...

Är det här en del av tillfrisknandet eller är det bara den där vanliga jävla gropen? Man ska ju inte stänga in det utan låta det komma bara. Men jag vet inte riktigt om just det här är positivt att känna...

Det känns bättre av att skriva av sig det iaf. Nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar