Sidor

torsdag 11 april 2013

handfasta råd

En sak i taget. Det viktigaste först. Det sa min sponsor när jag ringde. Vad behöver jag inte bestämma nu när jag är trött? Vad kan jag skjuta upp? Kan jag kanske stilla ner mig och meditera lite för att se om jag får nåt svar på vad jag funderar på.

Kan jag vara lite positiv mot mig själv kanske? Vara snäll mot mig själv och ta det lugnt idag. inte sätta så mycket press på mig själv.

Men åh, jag känner att jag inte vill vara ensam i helgen. Jag vill träffa folk. Är ju ensam väldigt mycket. Eller vill jag bara ha bekräftelse? Känner jag mig "dålig" som inte hittar på massa saker? Att jag "borde"  umgås mer med folk? Eller isolerar jag mig för mycket? Vet inte. Kasnke ska prova att meditera på det sen...

Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar