Sidor

tisdag 2 april 2013

Positiva dagen

Idag har flera positiva saker hänt. Först fick jag fin respons från min pojkvän på det jag skrev igår. Var lite nervöst för han svarade inte på kvällen. Han hade tydligen inte sett det. Men jag blev lite nervös för att han blev skrämd och inte kände likadant. Men det var ändå rätt lugnt tycker jag. Hade lite impulser på att straffa honom för att han inte hade svarat men stod emot.

Förutom det så har jag haft en intervju som jag tror gick bra. Plus att jag fick veta att jag gått vidare i den andra rekryteringsprocessen jag är inne i och det är också himla skönt. Tror vi bara är två per plats kvar nu och även om jag inte skulle gå hela vägen så finns goda cjanser att få en bra position ändå. Känns väldigt skönt!

Ikväll har jag varit och träffat lite vänner och varit ute och käkat. Trånat på att vara mig själv, ta plats men inte gå in att få bekräftelse eller spela. Tyckte jag lyckades bra också. Framsteg :-)

Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar