Sidor

söndag 17 juni 2012

Sjuka rätt och fel

<p>I mott huvus finns hela tiden/ofta en uppfattning om att det finns ett r&#228;tt och fel hela tiden. D&#228;r det som &#228;r r&#228;tt ofta &#228;r det som m&#228;nniskor runt omkring mig som g&#246;r r&#228;tt och jag som g&#246;r fel. Har b&#246;rjat f&#246;r&#228;ndra drtta men det sitter djupt och jag trillar ofta ditt. Kan handla om åsikter, käbslostämning, kläder, vilken mat man väljer eller vad som helst egentligen. Min dåliga självkänsla gör då att det som kopplat till mig som skiljer sig från de runt omkring är sämre/dåligt. Der här är ju nån sjuk form av att vara tillags.
Det finns inga rätt och fel, dy kan bara känna efter vad du känner och vill i varje situation. Finns inga fel, bara annorlunda.
</p>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar