Sidor

lördag 9 juni 2012

A-veckan - dag 5

Sista dagen på denna vecka har varit bra, riktigt bra. Kvällen på torsdagen bestod av en skrattkavalkad jag nog aldrig upplevt tidigare, så fantastiskt underbart att få skratta så mycket efter allt tungt som rört sig i huvudet denna vecka.
Fredagen har handlat om hemkomsten och vi har fått göra en plan för de nästkommande 3 månaderna med mål för vad vi ska göra och vill uppnå. Jag tänker att jag skriver den här också för att påminna mig om vad jag vill.

1. Gå på möten i den stad jag kommer bo i sommar. Ringa min sponsor mer.

2. Balans i sömnen, inte stressa, men ändå gå och lägga mig när jag behöver hos min pojkvän i sommar.

3. Fortsätta ha balans i mina matvanor. Göra det enkelt, unna mig ibland och anstränga mig ibland.

4. Ta yogan på allvar och göra det jag vill göra och vet att jag mår bra av. Springa snällt lite i sommar.

5. Våga ställa krav på utformningen på exjobbet.

6. Långsiktighet och tålamod med investeringarna.

7. Köpa ett basebollträ (allvarligt). Rensa i min garderob i sommar. Ta en danskurs i höst om jag har råd.

8. Meditera, 5 min i samband med min morgonstretch och 1 gång/vecka ett längre pass.

9. Inte festa när jag inte är i balans (ingenting bli bättre av det). Våga vara mig ännu mer bland folk. Gå på minst en rephelg.

10. Inom 3 mån vill jag ha pratat med pappa. Fortsätta öppna och dela med mamma, släppa in henne. Fortsätta på att visa känslor med ansvar gentemot min pojkvän.

Släppa fram mina känslor som de är och vara snäll när jag faller tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar