Sidor

torsdag 6 september 2012

Ok att vara lite ynklig

Är lite ynklig för att jag börjar bli sjuk och tycker lite synd om mig själv. Vill att nån ska pyssla om mig (min pojkvän). Låg just och komponerade ett sms för att få sympati och bekräftelse, är det ok? Är det bra? Saknar honom. Men vill jag egentligen skriva för att få lite kontroll på honom. Påminna om att jag finns här och att det är synd om mig. Fick upp den där bekräftelsebehovskänslan idag när jag började känna mig ynklig. Vill att han ska ta hand om mig. Vill vara nära, väldigt nära hela tiden. Kom upp i samma veva som jag blev trött och hängig, det kan jag komma ihåg. Jag är inte övergiven egentligen. Vi har haft en fin period senaste veckorna när jag haft energi och varit nära mig själv. När jag blir stressad och börjar tappa mig själv fungerar det sämre. Just nu ör jag intw i balans och det är nog bäst att intw skriva något för jag kan inte se om mina motiv ör bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar