Sidor

söndag 31 juli 2011

trött

Ikväll är jag trött, väldigt trött. Ska skriva av mig något litet bara innan jag ska inta min spikmatta och somna skönt efter det :)

Kvällen igår gick ok. Det va lite konstigt, men också trevligt. Men jag tror inte jag är så sugen på att hänga så mkt med min förra pojkvän på ett tag iaf. Han är så jäkla dominant och han tror att han är så himla snäll och trevlig och duktig och mogen... Gah!

Och så ska han såklart sätta sig nära mig och min nya pojkvän för att låtsas som att det inte är något konstigt. Och så prata massor, helst med min nya pojkvän för att utöva nån typ av kontroll. han är ju bra på att prata så det blir ju en typ av maktutövande... usch! Och fy, va jag är glad att jag inte är med honom och hans självgodhet längre!

Och gud, va skönt att jag är med min nya pojkvän nu! Är så himla glad att han följde med igår. Han respekterar mig på ett helt annat sätt. Ser inte ner på mig och förminskar mig utan låter mig få va den jag är och tycker om mig ändå :)

Sist vill jag bara skriva att jag nu har frågat hon som jag skrivit om lite tidigare om hon vill vara min sponsor, och det vill hon! :) Vi ska ses igen på torsdag och lära känna varandra mer.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar