Sidor

tisdag 21 augusti 2012

Att må bra ger också resultat

Jag behöver inte må dåligt för att jag ska utvecklas. Jag mår mycket bättre nu och det är inte farligt och jag gör det. Jag kommer inte ramla tillbaka i mitt gamla sätt att må. Jag tycker om mig själv och jag litar på att jag kommer fortsätta ta hand om mig själv.
Nu när jag mår bättre och har mer energi får jag möjlighet att leva livet mer fullt och träna på det jag vill bli bättre på och utvecklas.
Hade samtal med min terapeut idag och blev påmind om detta.
Projektet som är min utveckling och tillfrisknande har inget start och inget slut. Jag kommer jobba med min personliga utveckling hela livet om jag vill. och det vill jag!
Men slappna av och njuta av frukten jag skördar nu av mitt hårda jobb tidigare. Det står inte still för att jag inte mår dåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar