Sidor

lördag 4 augusti 2012

Kvällssamtal

Jag är trött. Trött och irriterad. Lite förvirrad och frustrerad. 
Hjälp mig att finns lugn. Hjälp mig att finna de svar jag söker. Hjälp mig att våga känna och våga agera på det. Stå upp för mina behov och mina känslor. 
Jag vill skänka lite värme till mamma som är fin och för att vi kan prata nu och jag älskar henne. Jag blev också påmind idag om hur fantastiskt tacksam jag är som har programmet. Det finns många vilsna själar som mår väldigt dåligt och skulle behöva något liknande. Jag förstår ju i alla fall varför jag mår dåligt och har mina beteenden. Så till dem vill jag också skicka lite värme och extra till han som fick mig att tänka på det och säkerligen behöver stöd. 
Imorgon ber jag om hjälp att lyssna till mig själv och göra det jag mår bra av. Sätta mig själv först och träna på att vara närvarande.
Bara för idag...

Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar