Sidor

lördag 6 oktober 2012

Frustration

Irriterad. Trött. Taggarna utåt.
Det vänder så fort. Flr en timme sen var jag lugn och glad. En del av att det vände beror nog på att jag irriterar mig på dem som är runt mig just nu. Och sen pratade jag med min pojkvän, han var väldigt trött men sa att han skulle komma över tills jag kommer hem. Jag sa att om han är så trött och oentusiastisk så behöver han ju inte komma. Han sa bara att han ju inte behöver vara piggför att umgås. Och det år väl sant. Och jag vet att anlednibgen till att jag blir sur egentligen är att han är trött och att det alltså blev sent/hårt igår. Det blir jobbigt. Suck. Och så är jag sur för att jag måste till skolan hela dagen imorn. En vecka kvar tills det lugnar sig. Andas. Snart är det slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar