Sidor

måndag 29 oktober 2012

Växer

Konventet jag var på i helgen var i en stad där jag har ett par gamla vänner. Vänner jag inte träffat på länge och som jag och min förra pojkvän umgicks mycket med för länge sedan. Jag har aldrig berättat något om min bakgrund för dem och när jag nu ville be om att få bo där under helgen kände jag att det var dags. Och jag är så imponerad av mig själv och hur jag kan uttrycka mig och berätta om vad som hänt de senaste åren och om pappa, utan att skämmas eller ljuga. kändes väldigt fint att få dela med mig och låta dem få veta samtidigt som jag högt och tydligt sa till mig själv och den lilla tjejen att det inte är mitt fel och att jag är modig som gör detta. Jag fick väldigt fin respons också för de frågade lite och sa att de var imponerade av att jag tagit tag i det och verkade stark. Stolt!! Jag berättade verkligen som att det inte är något konstigt och utan att be om ursäkt eller ta på mig någon skuld. Så himla stolt! Och det här programmet fungerar verkligen. Fatta att jag gör det här för mig själv! =)

Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar