Sidor

tisdag 23 oktober 2012

Låg period

Tror jag har en ny omgång sorg som kommer nu. Flera dagar har jag varit låg och haft lätt till gråt. Det var länge sedan sist och jag undrar varför det kommer. Men egentligen kanske det inte är konstigare än att det kommer när jag är redo och nu slappnar jag ju av lite för tentorna är snart klara och då kommer det upp.
Känner att min tacksamhet och lycka är längre bort nu än de senaste månaderna. Känner mig svag och bräcklig på nåt sätt. Ska försöka bara låta det vara så. Det är ok. Och jag vet att det blir bättre sen. Jag vet att jag är på väg åt rätt håll. Det är ok att vara ledsen och känna sorg. Det är ok att känslan av hopplöshet får komma fram ibland, bara jag inte fastnar i den.

Jag finns här. Du är inte ensam. Vad du är känner så är det ok.
Hjälp mig ta hand om mig själv och göra det som jag mår bra av och att inte agera ut på min pojkvän eller någon annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar