Sidor

torsdag 4 oktober 2012

TACK

Sitter och läser lite gamla inlägg och tänker på vad jag gjort de senaste åren och blir helt överväldigad. Jag har blivit dumpad. Vågat ta tag i mitt mående. Sökt hjälp. Vågat berätta. Brutit isoleringen. Jobbat hårt för att förstå mig själv bättre och tränar varje dag på att utvecklas och välja positiva beslut och handlingar. Under tiden har jag snart avklarat en civilingenjörsutbildning. Jag har studerat utomlands en termin. Träffat en fin kille. Skaffat mig bättre vänrelationer. Fått in foten på ett företag där jag gärna kan tänka mig att jobba sen. Och viktigast av allt: JAG MÅR SÅ MYCKET BÄTTRE! Helt fantastiskt! Är så ofantligt tacksam för att jag har allt detta i mitt liv just nu. Är så lyckligt lottad. Min högre kraft är med mig och genom ACA har jag fått en helt ny livskvalié.

Sitter i soffan och storler samtidigt som jag gråter en sjö av glädjetårar när jag tänker på det. Det här hade jag aldrig trött för 3 år sedan. Aldrig! Fanns inte i min värld. Och nu är det verklighet. Sjukt! och underbart!

och för att ha kvar det och fortsätta utvecklas så ska jag fortsätta göra det jag mår bra av, lyssna på mina känslor, utmana mina rädslor, ta ansvar och träna på att vara ärlig och snäll mot mig själv.

TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar