Sidor

söndag 15 januari 2012

Sista dagen på lovet

Jag är lite sjuk, trött och lite stressad. Många skolgrejer som börjar gnaga och det börjar bli dags att leta sommarjobb på riktigt. Får verkligen träna på att prioritera, så nu när jag är lite krasslig så unnar jag mig en soft dag i soffan framför skidor.
I em ska jag hem till min sponsor och redovisa steg 2, det känns bra, jag har haft ett ganska långt tag på mig att bearbeta uppgifterna och låtit det sjunka in. Nästa uppgift är att rita en bild av min högre kraft och skriva in egenskaper och attribut dem har. Ska ner till stan och köpa lite fina papper och färgpennor, känns som en givande uppgift.
Efter det är det möte också, fint att ha två ganska nära inpå varandra nu när jag varit ifrån dem ett tag. Jag känner mig verkligen hemma och accepterad där, en trygg punkt där jag verkligen kan vara mig själv. Efter mötet i fredags sa min sponsor till mig att det är som skillnad på svart och vitt hur jag är på mötena, så mycket mer avslappnad och lugn nu. Va fint att höra för jag har inte tänkt på det så mycket.
Nu blir det powernap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar