Sidor

måndag 5 november 2012

Bett om frihet och helhet

Har suttit och sammanfattat mina defekter och överlevnadsstrategier. Och jag har bett min högre kraft att avlägsna respektive integrera dem för mig. Det kändes väldigt fint och viktigt. Ödmjukhet är ledordet i steg 7 och jag känner mig lättare nu efteråt. Ibland förvånas jag över att det här programmet verkligen fungerar för delar av mitt förstånd ifrågasätter. Men i det här fallet är det hjärtat som vet bäst och det spelar inte så stor roll om min hjärna inte förstår varför eller hur det fungerar.
Det var inte helt lätt att göra det här, fanns en hel del tvivel och motstånd i mig och det har tagit mig ett tag att bli redo och fullständigt villig att be om det här.
Nu är jag trött.
Tack för den här dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar