Sidor

onsdag 28 november 2012

Förvirrad och trött

Jag är stressad, trött och frustrerad. har hela terminen sett framför mig hur det ska lugna ner sig efter de närmaste inlämningarna. Men det har aldrig blivit så. Nu är det lite drygt två veckor kvar och det kommer vara fullt hela den perioden också. Jag bara känner att jag vill inte. Vill inte anstränga mig mer. Stressen gör det svårare för mig att vara snäll mot mig själv och ta hand om mig som jag behöver. Sedan skolan började i höstas har jag sakta men säkert brutit ner delar av det jag byggt upp. Mycket i skolan och sedan prioriterat min pojkvän mycket. Och det är väl inte så konstigt kanske, vi har ju varit ifrån varandra så mycket. Men nu är jag bara så trött. Jag känner mig förvirrad över vad jag vill och vart jag är på väg. Jag kompromissar på mig själv och mina behov, speciellt träningen och stegarbetet i ACA.
Ska gå och lägga mig och sova ordentligt så tror jag det känns bättre imorn när jag har mer energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar