Sidor

fredag 30 november 2012

Nya röstmeddelanden från pappa

Idag har pappa ringt igen. Fattar inte hur han tänker... Jag hade på ljudlös och hörde inte, men även denna gång pratade han in ett meddelande. Han var inte full utan frågade bara hur jag hade det. helt sjukt! Undrar om han ens kommer ihåg att han ringde i lördags. Om han gör det är det sjukt att han ringer. Fan jag måste få ur mig hur jag känner för honom. Han fick en väldigt bra chans. Han lovade och gav hopp. Men det enda jag fick var besvikelse. Fan, va jag är förbannad på honom! En stor del är nog också för att det är så jävla onödigt. Och att han sätter mig i en sits där jag inte vill vara. Det blir jobbigt för mig att säga ifrån på allvar. Fan också. Men jag är inte redo än. Jag behöver ha lite tid att samla mig. Tror jag. Eller så vill jag bara skjuta på det... Ska ringa min sponsor imorn och prata av mig.

Nu ska jag sova. Och klappa på mig själv för att jag har haft två dagar med mycket social kontakt där jag klarat det bra och inte kommit för långt ifrån mig själv. Har kunnat njuta av det till stor del och det blir jag väldigt glad över.
Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar