Sidor

söndag 13 november 2011

Ensam igen

Min pojkvän har varit hemma på besök över helgen och har precis åkt igen. Det var trevligt att han va här men inte lika mysigt som när jag va och hälsade på honom för någon månad sen. Jag har mycket känslor i omlopp nu efter mötet med min sponsor i torsdags där massa minnen kom tillbaka och sen efter att ha träffat mamma och hennes karl igår med fler besvikelser så är det nog inte så konstigt att den där riktigt mysiga känslan uteblev...
Han förstår mig inte och jag blir ledsen för att han inte frågar mer. Jag är hela tiden rädd för att visa att jag blir ledsen för att han ska tycka att jag är fjantig eller svag och gråter hela tiden.
Jag gjorde iaf en bra sak för mig själv och stannade hemma istället för att följa med honom hem och ha en kväll till tillsammans. Jag behöver gråta och vara för mig själv lite, och jag behöver gå på möte ikväll..

Men fan va jag saknar honom!

Nu är det 23 dagar tills vi ses igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar