Sidor

onsdag 2 november 2011

Paus

Just nu har jag väldigt mycket kring mig. Det springer på i skolan och på lördag är det premiär så det repas en massa. Jag är väldigt trött och har nu en liten andningspaus för att komma ifatt mig själv lite. Åkte hem från skolan vid lunch och tar en soft eftermiddag. Det här är väldigt viktigt, jag måste ta hand om mig själv och ge mig tid att släppa fram och bearbeta de känslor som kommer upp. Annars finns det risk att det kommer en stor krasch senare. Och jag mår dessutom mycket bättre i det jag gör när jag har lite bättre balans.

Jag märker iaf att det händer saker. Till exempel pratar jag och vågar föra fram min åsikt i större grupper på ett sätt jag inte gjort tidigare. Jag klappar på mig själv några gånger varje dag och är snäll mot mig själv när jag märker att jag faller in i det dåliga beteendet (vilket är typ hela tiden och är otroligt frustrerande).

Ska slå en liten pling till min sponsor nu med och hämta lite mer energi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar