Sidor

söndag 20 november 2011

ifrågasättande

Avslutade precis ett skype-samtal med min pojkvän och det va ännu ett i raden av samtal som inte handlar om nåt speciellt och där det känns som det inte ger så mkt. Suck. Båda är liksom lite halvsega och håller på med annat samtidigt, det blir liksom inte någon substans i det. Eller är det bara jag som är off? Eller är det jag igen som börjar ifrågasätta när det blir lite slentrian?

Idag kom frågan om nyår upp också. Den här tjejen som är en kompis till båda oss och som jag blir så svartsjuk på hade tydligen börjat planera en kryssning för massa folk. Jag känner direkt hur jag får upp obehag inför det. Umgås i grupp med min pojkvän, det har jag ju så svårt för. Å andra sidan så får jag ju ett tillfälle att öva mig i detta... Så kan man ju också se det.. Aja, ska försöka släppa det, det löser sig och jag får ta det som det kommer. (acceptera vad jag inte kan förändra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar