Sidor

torsdag 10 november 2011

Fan ta dig Pappa!

Håll ihop ni två, det är ni ju bra på.


Mamma är ju viktigare än mig, så är det ju. Pappa är inte så mycket att ha.


Jag kan ju försvinna kan jag göra, så får ni va ifred. Så får ni vara utan mig, det blir ju bättre, det är ju det ni vill.


Jag kan ju ta livet av mig, så blir ni glada.

Såna här uttalanden använde min pappa för att manipulera och kontrollera mig, och även min mamma. Det va så synd om honom och hotet om att ta livet av sig va något som återkom.

FY FAN! Vilket jävla as!!! Hur fan kan man göra så mot sitt barn!!!

Det är ju ett fruktansvärt sätt att kontrollera för att undvika att bli övergiven. Jag förstår inte!

Man gör inte så! Det ska inte va så! Ingen ska behöva växa upp i nåt sånt.

Han har fan ingen rätt att ha nån del i mitt liv. Det har han inte förtjänat! Så känner jag och det är inget fel i det och jag tänker inte ha skuldkänslor för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar