Sidor

måndag 28 november 2011

Första Eleonora

Idag har jag varit på mitt första möte på Eleonora och det gick bra. Det va en väldigt trevlig stämning där och de andra tjejerna verkade bra. Det är lite annorlunda än på ACA, man diskuterar mer och får ställa frågor till varandra, vilket inte är tillåtet på ACA där varje person istället får tala till punkt om vad den känner för. På nåt sätt känner jag att jag nog mått väldigt bra av att få ha enskilda samtal med en terapeut, men ja, nu kostar det ju massor, och det här kan säkert ge mkt också.
Jag tänker att jag måste passa mig lite också för att inte kliva upp på mina höga hästar för att jag tycker att jag har kommit längre än dom. Det är samma sak som på mötena egentligen, alla kan säga något som jag kan lära mig av och jag ska verkligen lyssna när jag är där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar