Sidor

torsdag 9 februari 2012

Ensam igen

Idag åkte min pojkvän hem igen och nu när jag precis kom hem och landade lite blev jag jätteledsen. Saknar honom verkligen och vill att han ska va här hos mig. Vi hade väldigt mysiga dagar nu och hann verkligen umgås.

Jag kunde slappna av ordentligt också efter att jag hade pratat med honom. Första dagarna kunde jag inte riktigt det eftersom det där låg och gnagde. Jag vet inte riktigt hur det gick, inte alldeles utmärkt kanske, men jag tror han verkligen förstod hur läget var, att om vi ska va på långsikt så behöver jag den delen också. Jag kunde va ärlig också och jag hoppas att jag lyckades kommunicera det jag ville. Märkte att han va lite spänd efteråt och jag va också lite så eftersom han inte reagerade så mkt, tror att han tänkte mycket. Åh, jag tycker ju så mycket om honom. Hoppas verkligen han kan ta till sig det här, visa mer känslor och släppa in mig.

Ska bli så himla mysigt om vi båda är på samma ställe i sommar, få lite vardag, mysa och bara ta det chill. Hinna komma ifatt.

Så, nu övar jag på att inte falla in i fjantandet när jag inte känner för det. Skrev till honom lite om hur jag tänkte om att det varit mysigt efter snacket och verkligen gett honom en möjlighet att nappa, och öppna sig lite. Fick lite, tillbaka, men ger mig inte och vill ha mer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar