Sidor

söndag 12 februari 2012

Hej pappa

Hur mår du?

Här är det det upp och ner, bra och dåligt. Men det blir bättre. Mkt i skolan men det löser sig.

Jag ringer för att be dig om en sak. Du vet jag pratade om nåt som heter Eleonora-gruppen, där jag går i en grupp och pratar. Jag har dock inte gått något i enskilda samtal och det vill jag gärna göra eftersom jag tror det ger väldigt mycket. Saken är att det inte är gratis för mig som är vuxen och inte har egna barn. Så jag undrar om du kan tänka dig att sponsra med ett bidrag till detta. Det kostar 525 Kr per gång och jag vill gå en omgång om 10 gånger. Jag har sparat pengen jag fick av dig i julklapp och mamma har också sagt att hon kan bidra med en slant.

Och sen... lämna över... säga tack och jag uppskattar det om han vill sponsra.. Men stå kvar i att vi inte kan ses just nu.
Om han blir arg eller ifrågasätter ber jag om kraft att va lugn och acceptera... Och lägga på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar