Sidor

onsdag 22 februari 2012

Mer eller mindre ensam

Jag är trött. Huvudvärk och död. Har varit på tå och spänd hela dagen och nu bara far det runt i skallen.
Blir lite ensam och ynklig också. Detta blir värre när min pojkvän har planer, på nåt sätt känner jag misslyckad för att han ska iväg och äta hos en kompis och jag är trött och helst bara vill somna kl nio. Det där är nåt jag fått av min förra pojkvän. Han va typ aldrig själv utan alltid hittade på saker. Jag jämförde och hade inte lika mkt vänner och la mig i underläge. Så kag värderar liksom socialt umgänge och vänner som status eller nåt. Suck. Vad jag vill och mår bra av borde va viktigare. Dessutom är det irriterande att jag blir mer ensam när min pojkvän inte är det. Om han inte heller gjorde nåt spec ikväll så hade jag inte varit misslyckad.. Sjukt.. Jag vill ju inte ens göra nåt idag. Är helt slut ju och vill bara sova.
Vad du än känner så är det alltid rätt. Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar