Sidor

lördag 25 februari 2012

Lugn, lycka och energi

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Det va längesedan jag kände så sist. Blev lugn efter mötet igår och i morse va jag och tränade, det blev spontant ett dubbelpass för att jag fick massa energi och va sugen på det. Har bara unnat mig själv en härlig dag idag. Åt god lunch, tog en lång promenad i solen och dansade och sjöng så mkt jag vågade till The Ark, lycka! :)
Sen fixade jag lite med min cykel, känner mig nöjd för det är en typisk sån sak som jag skjuter upp i vanliga fall. Har också hunnit städa lite och napa en timme och nu styrt spontan och väldigt fin mat till mig själv, lyx!
nu ska jag strax iväg och umgås med lite kompisar, det känns väldigt kul också. Jag är sugen på att va social igen, även med dem som jag inte är närmast med. Känner att jag har balans och då kan jag förhoppningsvis va mig själv med dom också. Lugn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar