Sidor

måndag 20 februari 2012

Så jäkla trött

Blä! Idag är det en sån där dag när det inte spelar nån roll vad jag gör. Det känns inget bra iaf. Jag fastnar i de där offer känslorna, ser allt bara negativt och stressar upp mig. Får sjukt svårt att ta beslut också för å ena sidan känns allt jobbigt och å andra sidan ser jag ner på mig själv för att jag känner så. Ser mig som patetisk och fjantig som inte kan va lite positiv eller bestäma minsta sak.
Just nu sitter jag och tänker på om jag ska åka och träna eller inte. Vet ju att det skulle va skönt efteråt och att jag garanterat skulle sova gott. Men det är ju så jobbigt att cykla dit och hem. Så tänker jag att jag ska va snäll mot mig själv och va hemma och göra nåt mysigt, men jag kan ju fan inte ems komma på vad jag skulle tycka va trevligt att göra. Har precis lagat jättegod mat men kunde inte riktigt njuta av den. Det är som om jag vill må dåligt. Att jag inte vill göra nåt för att må bättre eller som jag skulle må lite bra av.
Känner att jag blir arg och ledsen av det här. Tror jag vet vad jag behöver ändå. Jag behöver släppa ut lite. Jag är fan arg, på allt. På hela jävla livet! På att det finns så mycket saker som jag har så svårt för att hantera! För att jag mår så här! Vad fan är meningen med det liksom! Jävla helvetes fan skit aaaahhhhh!
Och så nånstans därinne finns det en liten röst som säger att jag orkar inte mer. Jag kämpar så jävla mycket. Kan man inte bara fixa det. Varför ska jag ha de här jävla problemen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar