Sidor

onsdag 22 februari 2012

Mardrömmarna - mig 50-1

Inatt drömde jag mardröm igen. Först blev jag ledsen och frustrerad. Men sen kom jag på att den va annorlunda. Jag va lika jagad och den va lika läskig men denna gången lyckades jag vinna. Jag sköt honom. De andra gångerna har det slutat med att jag är jgad eller instängd och inte kan fly. Att jag förlorar. Men som sagt, denna gång va det jag som vann till slut.

Jag har ju sett dessa mardrömmar som mina rädslor och mina överlevnadsstrategier som försöker hålla kvar greppet om mig. De få kämpa hårt för jag går emot dessa rädslor ofta nu för tiden. Stolt!
Så denna nya avslutning på drömmen är väldigt viktig ser jag det som. Jag kämpar och nu har jag börjat vinna också. Min plågoande tappar sitt grepp om mig. Blir rörd av att tänka på det.
Det finns säkert de som skulle tvivla på hur rationell den här analysen av mina mardrömmar är. Jag kan väl bara säga att det inte är rationellt men för mig är det sant. Jag känner det i hela mig och det är det enda som räknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar